22 Ağu 2013

Haylaz

Haylaz - Janet TASHJIAN



Carly, “Ne yaptığımı görmek ister misin?” diye sordu.
Ona tabii ki dedim; ama içimden de düşünüyordum. Eğer bu işte oyuncaklar, çay partileri ve ya karaoke varsa oturma odasındaki büyük örümcek çiçeğini kaptığım gibi camdan aşağı atacaktım sonra da düzenlemiş çimlerin üzerinde yuvarlanıp hiç arkama bile bakmadan eve kadar koşacaktım.
Carly beni bodrumdaki oyuncak odasına götürdü. Bütün oda yerden tavana kadar çaprazlar halinde asılmış misinalar tarafından oluşturulmuş örgülerle doluydu. Misinalar o kadar saydamdı ki neredeyse görünmüyorlardı. En azından elli tane vardı ve duvara kalın şeffaf bantlarla yapıştırılmışlardı.
“Bunu sen mi yaptın?” diye sordum.
Mor kadife bir örtüyle kaplı taburenin üzerinde ters düz duran kristal kasenin olduğu odanın diğer tarafını işaret etti. “Sanki burası çok ünlü bir…
Sayfa-119-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder