21 Ağu 2013

Yanlış Bir Adım

Yanlış Bir Adım – Harlan Coben


“Çok az şey,” dedi Myron.
Norms şaşırmış görünüyordu. “Çok az şey derken ne demek istiyorsun?”
“Tam olarak hangi kelimeye takıldın, Norm?”
“Açıkça söylemem gerekirse, sen bir basketbolcuydun.”
“Yani?”
“Yanisi şu, Brenda Slaughter tüm zamanların en iyi kadın basketbolcusu. Kendi dalında öncüdür, politik hassasiyetim için kusura bakma ama duvara asılan resimlerinden bahsetmiyorum.”
“O kadarını biliyorum.”
“O zaman şunu da bil: Onun için endişeleniyorum. Eğer Brenda Slaughter’a bir şey olursa, WPBA ve var olan tüm yatırımım çöp olur.”
“İnsani sebeplermiş gerçekten.”
“Pekâlâ, ben açgözlü, kapitalist domuzun tekiyim. Ama sen, dostum, bir spor menajerisin. Yeryüzünde bundan daha açgözlü, pespaye, yavşak ve kapitalist bir oluşum daha bilmiyorum.”
Myron başını salladı. “Bana yağ çekmeyi dene,” dedi. “İşe yarayacaktır.”
“Bitirmeme izin vermiyorsun ki. Evet, sen bir spor menajerisin ama lanet olsun ki iyilerinden birisin. En iyisi hatta. Sen ve senin İspanyol hatun, müşterileriniz için harika işler çıkarıyorsunuz. Onlar için büyük işler yapıyorsunuz. Bunlar onların kendi başlarına elde edemeyeceği şeyler. Benimle işin bittiğinde kendi saldırıya uğramış gibi hissettim. Tan-…
Sayfa -15-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder