7 Tem 2013

GÜVEN BANA

GÜVEN BANA - Jeff Abbott



“Oraya gelip gelmediğini merak ettim.”
“Bay Clifford mu? Onu hafta başında görmüştüm.”
Demek Luke’un götürüldüğü kulübeyi gerçekten şimdi Allen Clifford kiralamıştı. “ O zamandan beri bir daha görmediniz mi?”
“ İnsanlar buraya dünyadan kaçmak için gelir,” dedi görevli. “Belki de sadece cep telefonunu kapatmıştır.”
“Kulübeyi şirket kartından mı kiraladı?”
“Evet, efendim.Ama size detayları veremem. Buna iznim yok.”
Henry vazgeçmedi. “Bir fatura adresi verdi mi?”
“Evet. New York’ta. Siz kimsiniz?”
“Ah, şu adres miydi?” Drummond’ın kendisine verdiği kartın üzerinde yazılı adresi okudu.
“Evet, efendim, adres bu.” Görevlinin tereddütlü tavrı kayboldu. Henry onun gülümsediğini neredeyse hayal edebiliyordu.
“Şey, aynı marka altında birkaç firmamız var; hangisine fatura etti acaba?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder