26 Tem 2013

Lüx 3 Opal

LÜX 3 OPAL - Jennifer L. Armentrout

Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off ona çılgınlar gibi âşığım. Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizibir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki şey ahtamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz. Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim. Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor. Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor vedostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adımatmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadarparamparça olsa bile. Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar. *** Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, OBSİDİYEN ve ONİKSten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!

http://www.kitapas.com/urun/lux-3-opal/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder