2 Tem 2013

1 KADIN 2 SALAK – AŞKI HESABA KATMAMIŞLAR


1 KADIN 2 SALAK – Fatih Aker – Livio Jr. Angelisanti



Bir senedir tek gecelik ilişkilerim de oldu, fuckbuddy olarak takıldığım düzenli seks arkadaşlarım da oldu, hatta duygusal hisler beslediğim kadınlar da oldu ama hiçbirisi ile ne hissedersem hissedeyim sevgili olmak istemedim. Eskiden olsa hiç düşünmeden çıkacağım kadar kendime uygun ve yakın hissettiğim kadınlara, benimle sevgili olmak istediklerinde, bunun mümkün olmadığını, benim birisi ile sevgili olmaya hazır olmadığımı, bu özgürlüğümü kaybettiğim anda mutsuz olacağımı ve mutsuz edeceğimi anlattım. İki sevgili ne yaşıyorsa aynen yaşamaya hazır olduğum ama sadece adını koymaktan ölesiye korktuğum bile oldu. Sevgili kelimesinden bile iğreniyordum. Hele yanımda iki sevgili, “Aşkım, hayatım, bebişim…” diye konuşup birbirlerinin ellerini aşkla okşadıklarında tüylerim diken diken oluyor, onları öldürmekten inanılmaz bir haz duyacağımı düşünüyordum. Ama bu sefer her şey o kadar farklı ki, şimdi de Eylül’ün çok rahat bir kadın olduğunu sezdiğimden benimle sevgili olmak yerine takılmak isteyebileceğinden korkuyorum. Hayır, bu duruma kesinlikle katlanamam,  Eylül ile yatıp kalkıp sonra arkadaş gibi takılmak bana kabus gibi geliyor. Normalde bayıla bayıla kabul edeceğim,  böyle bir teklifle geldiği için o kadına hayranlık besleyeceğim durum şu an en büyük korkum olarak karşımda. Allah’ım lütfen beni “Ya sevgili oluruz ya da seks meks yok” dedirtecek durumlara sokma. Beni kendi tezimin antitezi yapma.
Cevat’ın Yeri isimli eskiden tahta masa, tahta sandalye formatlı klasik balık lokantası olan şimdi ise değişime ayak uydurup tasarımını baştan aşağıya yenileyerek, “ulan burası balık lokantası mı? Balo salonu mu?” denilesi bir yer haline gelmiş olan mezelerini en sevdiğim bu lokantaya oturuyoruz. Deniz börülcesi, tam tekmil fava, ahtapot salatası, Antep ve patlıcan ezmenin yanına yeşil salatımızı sipariş ettikten sonra…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder