30 Eyl 2013

Gülümse Anılarına

Gülümse Anılarına- Camille Noe Pagan

http://www.kitapas.com/urun/gulumse-anilara/



Yedinci Bölüm

Julia’nın gönderdiği şu tek satırlık e-postaya bir haftadır cevap vermemiştim. Nathan ile mutluluktan uçuyorduk, bu nedenle gerçeklerin bunu bozmasına henüz hazır değildim. Bütün gün ders aralarında buluşuyor, kütüphanedeyken ders çalışıyormuş gibi yaparak kitapların ardından birbirimize bakıyorduk. Geceler ise arkadaş olmakla kaybettiğimiz bütün o zamanı telafi etme çabalarıyla doluyordu. Nathan ile flört etmek, başkalarının yanında beni görmezden gelip sadece baş başayken benimle ilgilenen ve bana yalan söylemekten zevk alan lisedeki o sulu erkek arkadaşlarımla yaşadıklarından çok farklıydı. Onunla birlikteyken zekâ oyunlarına yer yoktu. İlişkimizin başladığı ilk an, hem kendi arkadaşlarına hem de iş arkadaşlarımıza bundan bahsetmişti. Sanki bodur, yorgun bir üniversiteliyle değil de Julia Roberts ile dolaşıyor gibiydi. Bana bir şeyler pişirmek için saatlerini harcıyor ve bundan zevk aldığı her halinden belli oluyordu. Mutfakta her zaman şaheserler yaratmasa da sırf benim için uğraştığından, sık sık gözlerimi yaşartmayı başarıyordu.

 Sayfa-67-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder