25 Kas 2013

Ya Sen Olmasaydın Bir Genç Kızın Gizli Defteri 9


http://kitapascom.blogspot.com/2013/11/ya-sen-olmasaydin-kitabi.html
Ya Sen Olmasaydın Bir Genç Kızın Gizli Defteri 9- İpek Ongun


Onlara Furkan’ı anlattım, dinleyişlerinden ve yüzlerinden anladığım kadarıyla Furkan’ı pek beğenmediler gibi… Tıpkı annemle babam gibi…
Oysa Furkan ne kadar iyi bir çocuk. Ve ben onu çok seviyorum.
Onunla her gün konuşuyorum. Angela’yla da konuşuyorum. Angela, Furkan’ın çok üzgün göründüğünü söyledi.
Ayrılalı daha kaç oldu, acaba oraya gelsem mi, demeye başladı.
“Deli misin,” dedim. “Seninkiler ne der sonra. Ayrıca öğrenirse babam da kıyameti koparır.”
“Zaten,” dedi, “eminim baban seni benden uzaklaştırmak için oraya yolladı.”
Tabii hemen karşı çıktım. “Kaç senedir beni Türkiye’ye göndermek istiyordu,” dedim.
Furkan’a böyle söyledim ama bence de babamın beni buraya yollamasının asıl nedeni Furkan’dan bir süre için bile olsa uzaklaşmam. Tabii bunun üstüne ülkeni görmeli, tanımalısın fikri de eklenince, bizim evde bir ısrar, bir ısrar…
Böylece ben de buraya geldim. Serra Ablayla Özgür Abi tabii ki bana göre epeyce yaşlılar ama yine de iyiler. Bir tek Selin’le yıldızımız barışmadı.
Beni görünce avaz avaz ağlıyor. Eh, ben de çocuklara bayılmam, öyle olunca ondan uzak duruyorum. Bak benim yerimde Angela olsa, çoktan onu kucağına alıp hoplatmaya başlamıştı bile.
Sayfa  49

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder