5 Tem 2013

KÜÇÜK MÜCİZELER DÜKKANI

KÜÇÜK MÜCİZELER DÜKKANI - Debbie Macomber



… sekiz yaşına basmak üzereydim. Bu yüzden kendimi aslında Tennessee’ li olarak görüyorum.”
Jacqueline , “Brunswick yahnisinin en azından kulağa hoş geliyor,” dedi.
“Chili yemeğinin güneyliler tarafından yapılmış halidir. Annem barbekü yaptığımızda Brunswick yahnisi de yapar. Annemde büyükannemin tarifi var ama ben onu biraz değiştireceğim. Herkes artık opussum ve sincap eti yerine domuz ya da tavuk eti kullanıyor.”
Jacqueline, kadının ağzından bir laf daha çıkarsa bayılacağından korkuyordu.
Paul, “Onlara kızartılmış bamya tarifini vermeyi unutma” dedi. Hayatından ondan daha leziz bir yemek tatmamış gibi davranıyordu. “Tammie Lee’nin bamyalarla ne kadar lezzetli yemek yaptığına inanamazsınız. Yemin ederim onları yiyince kendimi cennette hissediyorum.”
Jacqueline yapışkan yeşil sebzenin tadına sadece bir kere bakmıştı. O da bir tür çorbanın içinde ağzına gelmişti. Nasıl bir şey olduğunu bilmeden kaşığına almış, ağzına götürmüştü. Kaşığından sarkan salyayı görünce yemeği hemen çıkarmıştı. Her bamya gördüğünde öğürecek gibi oluyordu. Şimdi de oğlu gelmiş o iğrenç sebzeyi sevdiğini söylüyordu.
“Ailemizin çok sevdiği pekan cevizli turtanın da tarifini biliyorum. Onu da seve seve onlarla paylaşırım.”
“Aslında kulübe Tammie Lee’nin yemek konusundaki becerisi sayesinde kabul edildiğimizi düşünüyorum.”
Jacqueline, yıllardır o kulüpte gönüllü olarak çalıştığını…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder