15 Tem 2013

KAYIP

KAYIP - Harlan coben



“Yani sen bana diyorsun ki o tam bir piliç olan Bayan Collins’in ve birinci kalite poposunun Paris’te bir butik otelde kalma teklifini geri çevirdin. Öyle mi?”
Söylemeden edemeyeceğim. Win’le kadın erkek ilişkileri hakkında konuşmak büyük hata olur.
“Aynen öyle.” Dedim.
“Neden?” diye sordu Win bana doğru dönüp. Onu afallatacak bir şey söylemiştim sanki. Sonra birden ifadesi yumuşayıverdi. “Dur bakalım, anladım galiba.”
“Neyi?”
“Kilo almış olabilir mi? Bu yüzden mi?”
“O konuda hiçbir fikrim yok.”
“Peki o zaman niye?”
“Bilmiyor musun yani? Benim bir ilişkim var.”
Sanki bir avlunun tam ortasına çömelip kaka yapıyormuşum gibi garip garip bana baktı.
“Ne var?” diye sordum.
Arkasına dayandı. “Kız mısın erkek misin anlamadım ben.”
Başlama düdüğü çaldı ve Jack Wilder gözlüklerini takıp yüzünde aptalca çarpık bir gülümsemeyle sallana sallana sayı hakemlerinin masasına doğru ilerledi. Livingston Lisesi beşinci sınıf oyuncuları, ezeli rakipleri Kasselton’a karşı oynuyorlardı. Onları seyretmeye gelen ebeveynleri gibi sahte sahte sırıtmamaya mümkün olduğu kadar gayret ediyordum. Aslında genelleme yapmak istemiyorum ama maçlara gelen anneler iki gruba ayrılır. Sosyalleşmek için maçları fırsat bilen geveze takımı ve…
Sayfa-15-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder